Påsk?

Vilket ältande det blir men fasiken va tiden går fort!?
Ena dagen är det julafton och andra snart påsk!

Jag och frugan satt igår på berså och diskuterade att man var ute på tok för mycket förra sommaren, det vi inte tänkte på var att vi satt på berså och delade en vinare, det hade varit ok om vi inte hade tillbringat kvällen på vasa victoira idag. Skall jag behöva tilläga att det var måndag igår och tisdag idag????
Att man aldrig lär sig!

Efter berså igår drog jag hem till min söndags vän (även om det var måndag) det är alltid lika mysigt och trevligt, finns ingen på denna jord som ger mig så mycket harmoni och komplimanger som denna man. Fick även sova gott och länge så jag kan inte klaga på nått!
Var ledig idag så då gjorde jag det vanliga, besökte mor min och liva upp stämmningen med ett och annat porr-snack, tanterna gillar sådant, haha!
Efter det var det fika för hela sofias slant och det är mycket fint att träffa denna tjej, hon är ju så förbannat rolig!
När vi bytt ställe en gång och några kaffe senare bestämde jag mig för att det var hem och städa dax, som tur var fick jag hjälp av sofia och linus, tack!

Kvällen slutade som ni vet på vasa victoria med frugan, sofia, anna och linus. Skit kul att träffa linus efter alla dessa månader men det är alltid samma sköna person.
På tal om sköna personer så kommer tysk ner på torsdag med bruden, fin fint!

Nä nu tror jag nog det är dax för avsminkning och säng time så fort frugan är klar i duschen, åhhh nice en ny duschad fru i sängen!

God natt

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahahahaha! Lindy. Du är så fantastiskt mkt rockstar att det är sjukt.

2009-04-07 @ 22:48:38
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0