Om man inte bäddar får man ligga då?

Ännu en skötsam helg har paserat, jojo!
Kanske inte en vit helg men jag pratade bara med människor jag kände och jag hamnade inte i någon främandes säng heller, så jag kan med handen på hjärtat säga att jag har varit städad!

Fredags kvällen började med en inflyttningsfest hos frugans jobbar polare dock var det lite, lite röj där så jag och "dregen" drog till berså där jag finner hela kullviks gänget! Fiiiiiiiiiinnnnnnnnnt!

Satte mig vid bordet och började känna mig glad och go, kvällen slutade med att jag och några grabbar från kullavik åker hem och jag sov fantastiskt gött, behövde inte oroa mig för att få ångest dagen efter eller mina orakde ben för dessa pojkar har sätt alla mina sidor.

Vaknade med ett ryck på lördagen och tror att jag skall till jobbet men snabbt som ögat ropar en svag röst från golvet att det är lördag och jag är ledig (svaga röster kan också roppa), jag somnar om en timme och sedan kommer ändå ångesen....
Jag är ledig, solen skiner och jag måste tvätta. Det värsta är att jag är hemma i biksop och vill ut till kullavik. När jag tjötat hål i huvudet på pojkarna får jag med dom till kullavik iaf.

HEMMA! Finns inget skönare än att komma hem till ren luft och folk man älskar och bryr sig om.

Försöker gör ett ganska kort inlägg som jag antagligen kommer misslyckas med men skit samma.

Lördagen går åt till sol, öl och tvätta, FINT skall det vara! Kvällen slutar dock med goingarna hemma hos tysken på hemma fest, dock var inte tysken hemma men hans lillebror.
Jag, putte och sofia kommer hem efter många timmars drikande och med en sko mindre (dock en plast påse till som gull ungen sofia fick använda som sko).
Vi sätter oss i soffan jag somnar i puttes knä sofia halvt på mig och putte sover sittandes. 05.30 vankar jag väcker putte och "bäddar" soffan, putte går hem och sofia ligger goddans!

Söndag:
Hur gick det till att jag står helt plötsligt och tvättar med en 2 åring på höften???
Jag fick ju inte ens ligga och ändå har jag ett barn???
Så går det tydligen när barnvakten blir sjuk och jag får vicka, skall man VAB:a i morgon???
Nää emelie fick åka hem till hennes mamma efter en dags bus med mamma lindy och nu skall jag med ta mig hem med hjälp av the dude!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: caroline

Det är tur Hanna o Lisa har dig! (hanna för bloggens skull och lisa då för barnens skull ...)

2009-04-05 @ 19:24:59
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack hjärtat för en underbar helg, det var jätte kul att ha dig och tjejerna hemma igen. Villket russel det blir. Älskar dig massor mamma..

2009-04-06 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0