Kaffe!

Vet ni hur gött det är med kaffe??
Det är nämligen så att det är gratis kaffe här på jobbet och då passade jag på att brygga en kanna till min "underbara" lunch, till kaffet åt jag en risifrutti. Det var nämligen extra pris på dom på 7 eleven bara 10 .-
Det passar min budgett perfa!

Som jag har berättat för er så är det ju påsk nu till helgen. Detta kommer bli lurigt då jag som vanligt har lovat en massa människor ett och annat och att man skall jobba.
Imorgon skall tydligen frugans jobb ha nått spex på parkan och då kommer den stora frågan, skall man gå dit???
Jag har inga pengar och vet inte om jag har lust men jag vet att jag kommer få lust och framför allt när tysk och linda kommer på besök, skall jag då vara hemma fru??? Skulle inte tro det!

Dessutom jobbar jag bara 12-16 på fredag.
Och sedan drar allt igång. Partille-kullavik-hannas planer-annas planer och sedan jobb igen!

Måste dricka mer kaffe detta håller inte!

//Lindy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0