GRATTIS SOFIA!

Idag är dagen då Sofia fyller 21!
Somvanligt drabbas hon av ålderkris men inte så farligt som förra året, tanken var att tjejerna skulle fira denna tös med en öl eller två på chez men stackars Sofia var tvungen att stanna hemma med släkten och äta god middag så jag och tösserna + två karlar firade Sofia utan henne, tyvärr! Men ett stort GRATTIS skall du ha min fina duva!

Imorgon är jag ledig, fy fasiken va gött!
Sofia kommer till mig på morgonen för en härlig frulle sedan bär det av på ett ärende, som jag inte tänker dela med mig utav här. Efter hemlisen skall vi ta oss in till stan för att möta upp morsan Elin och även Anna. Kanske blir en fika eller 2?
För är det något jag kan så är det fika och måla naglarna, silken fin,fin CV jag kan skriva  med det utbudet!?

Denna veckan har en pang upplevlse också, för på lördag efter jobbet skall jag och dom jag bor ihop med på The Zone (Mma gala på lisebergs hallen) Där en god vän till mig förhoppningsvis skall segra i sin match!
Efter matchen blir det party om allt går vägen, det kommer gå galant för denna man!

Nu är det väl dax för mig att släcka ljusen och lägga mig i den stora tomma sängen och vänta på att någon skall komma hem, jag delar lägenhet med 3 andra och ändå är jag ensam hemma (förutom Dolla då) Hur gick detta till???

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0