Flickor små!

Såg att jag hade fått lite komentarer här på bloggen, (lite blondinbelle kännsla fick jag nu, NOT)
Denna person som är anonym, jag antar att det är anna. Om du hade länkat din blogg så hade jag kunnat läsa den för tyvärr kan jag inte stava till denns adreass! Detta varnade jag dig för, så länka den eller skyll dig själv.

Vaknade precis upp från en god natts sömn dock är det förbaskat trångt att sova med dessa breda axlar på var sin sida om sig, men ligger lixom fast.

Gick upp och såg kaoset i vardgas rummet och köket, började plcka undan och sedan diskade jag. Tror ni jag fick någon hjälp? Nää pojkarna sover fortfarande.

Skall man klä på sig och dra sig till värmen i en kavrt?? Japp så får det bli, sedan kanske fika med pappa och sedan kommer TYSKEN! Weehoooow!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Tysken från mig. Puss Älskling. Mamma

2009-04-09 @ 16:23:10
Postat av: anna

gjorde det men sidan suger ju sådet kom inte med behöver inte läsa om du inte vill,

2009-04-09 @ 18:52:24
URL: http://thisismylifeuncensored.blogg.se/
Postat av: anna

gjorde det men sidan suger ju så det kom inte med, behöver inte läsa om du inte vill, har redan en jävla massa anhängare

2009-04-09 @ 18:53:37
URL: http://thisismylifeuncensored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0