En öl hit och en öl dit och en rätt ner i strupen!

Vardagslyx är mitt favo!
Idag på lunchen gick jag och Vice BC till Hard Rock för att njuta av en burgare och kolla på när stekarna med pappas kort åt burgare MEN med en öl i ena handen själv festade jag till med en cola, jojo!
Men det var väldigt glassigt att få sitta i solev i 45 min och bara njuta och sncka skit med vice BC.

Efter jobbet så sprang jag på stekarn i typ 2 sec efter 4 sec sprang jag på mina 2 kussar och efter ytterligare några sec möte jag upp chrisse för en fika/öl, frugan hakade och vi hade det nice! Väldigt skönt att det finns folk som är grymma på att bara hänga, tror inte jag har några polare som inte är det men jag ville bara påpeka att dessa kan hänga.

Efter att den kalla hade slunkit ner i halsen och solen sagt god natt tog vi vagnen hem för att fixa frugans frilla. Nu kom pojkarna in genom dörren så nu är det fullrulle igen, men för mig är det nog kudden som gäller för jobbet kallar som vanligt på mig i morgon bitti.

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0