Bakis+Bingo=B:B

Vakande i morse och fattade ingenting, vilka är hemma?, varför har jag en morgonrock på mig?, varför ligger sofia i "snopphöjd" (citat från mange), Va hände igår?
Jag och Sofia delade broderligt på en bag in box med vin igår. Gasse och Linus delade även dom en bag in box av samma pissiga vin. Mange och Putte vet jag inte riktigt vad dom delade men nått som vi alla delade var ett förbannat trevligt sällskap.

Det var perfekt med en hemma kväll igår tyvärr minns jag inte de sissta timmarna men jag antar att även dom var nice!

Efter att jag fått koll på läget i morse drog jag och sofia in till stan för att fika med Elin aka morsan nu mera och med sig hade hon sin underbart fina dotter, Anna kom också och fikade med oss, trevligt!

När vi hade fått mat i magen var det dax att ta vagnen hem för att handla mat med frugan och sedan gick hon och jag ut på en redig powerwalk, den ni!
Men nu spelar vi bingolotto, inte okej! Det är förbannat jävla tråkigt och aldra helst när man inte vinner ett skit! Jag vill ha mer folk här och mer mys!
AAAaaa jag vill mysa!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0