vänd på handen

Folk ser nog mig som en ganska så stark person som tar hand om allt och alla... på gott och ont. Det är trevligt att vara en sådan person faktiskt.Oftast.
Men dom dagarna man inte känner sig stark eller glad eller omhändertagande så vill man inte spela att man är det heller. Det är svårt.Svårt som satan.
Bara för att man inte hoppar omkring och är glad och spyr energi över alla så betyder det inte att man är sur. Men man blir vilket fall en bitterfitta per automatik om man inte ler helatiden när man förväntas att göra det.
Just nu så vill jag inte spy energi. Jag vill vara bitterfitta.

Allt är just nu ganska snurrig. Jag vet liksom inte ens var jag ska sova inatt.

Kanske dags att ta reda på det....

//Hanna aka bitterfittan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig och Lindy... Säng plats finns alltd även om den ligger lite långt bort..KRAM L:s Mamma

2008-11-18 @ 11:00:22
Postat av: Emsv

Äsch, för min del behöver du inte spy! Bara små-spotta litegrann. Annars kan jag spotta på dig, så de så ^^

2008-11-22 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0