Vakna med the voice!

Silket härligt gäng! Tänk att jobba med dom?! De vill jag göra.

Om jag inte hade stammat hade jag vart perfekt för radio/TV, nu får jag nöja mig med att bara göra Tv/Film/Teater. För jag tror dom följer manus ännu mer där än i radio och jag stammar inte så länge jag vet va jag skall säga eller när jag är arg.
Dock blir det lite jobbigt att hålla i sär alla orden om jag har 100000 saker jag måste berätta samtidigt på väldigt kort tid, då stammar jag.

Torsgad idag då, då lär det ju vara Fredag i morgon! KUL! Om man hade nått att ta på sig till kvällen??? Det har inte jag och inte har jag pengar till att köpa mig något fint, hade jag haft pengar så hade jag inte haft tid fatt köpa nått heller för på den H&M som ligger bredvid mitt jobb finns inget!
Och det är bara på luchen som jag kan tillbringa lite tid till shopping, men nu hade jag ju inga pengar så varför älta??

LOVE// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0