Trodde jag va depp men icke!

Är ju ledig idag och som vanligt regnar det på mina lediga dagar, men man kan ju knappast sola nu ändå så va gör väl lite regn då?
Trodde jag skulle vara depp en dag som denna, men finner ingen anledning till det. Skulle ju kunna börja älta vädret+att jag är ensam hemma+att mina naglar är trasiga+ om våran mina majs går att äta eller inte+ att jag bor i en bunker+ att en pojkvän skulle vara mysigt+ mycket mer!
MEN jag är inte depp någonstans snarare har jag det ganska mysigt sitter här med ljus tända och en kopp te och skall snart göra det mest avslappnade jag vet, måla någlarna.....

Har till och med gjort klart allt man kan göra med maten utan att laga den, frugan kommer hem runt 17.30 och då skall vi ha en romatisk middag hon och jag, hahaha

Något som jag är ruskigt bra på är att dagdrömma! Gör det hela tiden iaf hela tiden då ingen pratar med mig eller om jag är jättekonsetrerad på nått annat....
Spårvagnen är mitt favo dagdrömms ställe, idag tänkte jag så här....
Åhhh jag vill ha pojkvän, vill ligga och mysa med några starka armar runt mig och någon som pussar mig i pannan så där härligt spontant.
Sedan kom jag på att hade det varit 25 gradet varmt+sol+semester så hade jag nog inte velat ha en svettig karl runt mig. (citat från min kära kusin) Då hade jag velat göra massa roliga saker med tjejerna!
Det var tackvara denna dagdröm som jag hoppade på fel spårvagn och hamnade i frölunda och det värsta är att det händer allt för ofta.....

Vet inte om jag är flickväns typen eller singel typen, för jag är ruskigt bra på båda sakerna så därför tänkte jag så här:
Jag skall börja säsonga, flickvän på vintern och singel på sommarn. PERFEKT!

Nä nu skall jag måla naglarna och kolla på MTV!
Höres kanske i kvällen efter min middag med frun.
Vad mer kan man begära?Glömmde tala om för er att jag är bruett igen!

LOVE// MrsL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är med bestämdhet det bästa jag vet....blir altid så glad av dina inlägg men jag kan bli lite tårögd oxå då du har låga tankar....



Älskar dig över allt på jorden. Du är så god att man kan doppa skorpor..... du vet var. Puss mamma

2008-11-11 @ 16:46:51
Postat av: A

AAAH, älskling! Gud va fin du blev i håret mitt hjärta! Saknar dig och din fruga jättemycket!!

2008-11-11 @ 21:15:20
URL: http://metrobloggen.se/attbli08
Postat av: jp

woho! det var riktigt snyggt där!:)

2008-11-12 @ 14:28:34
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/
Postat av: Niklas

heheeey!! klippt sig =) fint blev det med ju..

2008-11-13 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0