Så här gick det till:

Jepp nu skall ni få höra....
15/11 Jag+Frugan +en helvetes massa andra var på trädgårn och dansade natten lång, en utav de bästa utekvällarna någonsin! House tåget is the shit!
 Är lite impad av att jag pallade med att ha en klinkersplatta i handväskan hela kvällen, denna platta lossnade nämligen från chez golv och jag och frugan vet att man alltid är säkrast med en "tegelsten" i väskan så den råkade hoppa i väskan och bli kvar hela kvällen, MEN va hjälper det mot inbrott????

Kl: ca 03.00 kom jag hem med olle vi tjötade+rökte+flammsade och sedan gick vi och la oss. Kl:04.00 ringer Anna och jag tjötar lite med henne för att sedan somna om igen....

Morgonen där på 16/11 vaknar jag med ett ryck för att jag tror att jag försovit mig, jag skall kolla på mob vad klockan är men finner den inte i laddaren på sängbordet. Jag går in till Tv rummet och skall kolla kl på datorn och märker att även den är borta + att hela lägenheten ligger på golvet, min första tanke är ju inte att vi haft inbrott utan att olle löst amok och river runt allt vi äger och har. Olle som lagt sig på soffan vaknar, han hade lagt sig i soffan då han trodde att frugan kommit hem. Dock va inte fallet så utan det var en man som vidrörde olles rygg och föst honom till soffan och inte frugan!

ALLT är borta! Jackor+mob+dator+körkort+kameror+ mycket mycket mer!

Det värsta är att brottet antagligen är riktat just mot mig och frugan eftersom dom just gått ner till våran bunker-lägenhet och inte rört de andras lägeheter, inte heller har dom tagit något utav de andras saker i förrådet utan bara VÅRA!!!!!

Skit äkligt att veta att någon har varit precis vid mitt ansikte när jag sovit och vidrört olle! Är sjukt glad att jag inte vaknade iaf och att jag inte var själv......

Men som försäkringsbolaget sa att eftersom att ni inte vaknade har dom antagligen gjort som på många andra inbrott nu förtiden, gassat oss! JOJO det gör dom jävlarna nu förtiden eftersom att de allra flesta husen är larmade förutom när folket är hemma och för att inte man skall vakna, eller om man vaknar skall man inte vara 100% medveten så använder man GAS! 

Tänk om det är någon man känner???? Va fan har vi gjort för att bli utsatta för detta??? Va hade hänt om det var frugan som var hemma istället för olle??? För atntagligen trodde ju han/den/det att olle var min fru......

FUCK THIS! Jag är både arg+ledsen+chokad+pank!

Ni som vill ha tag i mig så har jag fruns ena mob. Även ett utav de nr som hon har för tillfället.

Frugan vi löser detta!!

LOVE// MrsL


 

Kommentarer
Postat av: "olof"

Ah tänkt om dom hade plockat med dig lixom :(

2008-11-21 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0