MEN.....

(L):
Jag vill inte att det skall vara Fredag i dag!!!
För att när det är fredag så skall man garanterat ut..... (då tänker väl ni, det är väl ingen som tvingar dig)
MEN det är det faktiskt, jag tvingar mig själv med hjälp av andra!
Säger Frugan visst skall du med ut?, jag svara NEJ samtidigt som jag börjar riva i gaderobben efter en party outfit som jag ändå aldrig kommer bli nöjd med. Detta kommer jag göra samtidigt som jag blir arg och dricker en slatt vitt från förra helgen......

Mitt patetiska liv...MEN det är inte sant! För när jag väl kommit ut på krogen så har jag alltid roligt, det är bara procesen dit och dagen efter som är extremt jobbig! SÅ frågan är, är det väsrt att gå ut?????
MEN man är ju extremt rolig, snygg,"rik", smart, trevlig? m.m just under dessa timmar så det kan nog vara värt att må piss en dag innan och en dag efter bara för att få släppa allt i några timmar mitt i natten....

Sitter just nu i soffan med en förliten tröja och dricker kaffe, frugan ligger i sängen och skall sova 11 timmar sammanlagt så hon går väl inte upp än på ett tag......

Love// Mrs L

Kommentarer
Postat av: an

ta dig samman kvinna! har du skitit i det en gång så går det ganska lätt sedan. fösök bara va så trött som möjligt den första gången= Sova is the shit lixsom:P haha

2008-11-07 @ 09:51:27
Postat av: A

åååh vad jag saknar er mina darlings! skrivit i bloggen, lovar att hålla den mer uppdaterad, varit lite dålig på det?! haha ! lots of love

2008-11-08 @ 12:51:39
URL: http://metrobloggen.se/attbli08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0