måste bara....

...skriva att jag vet att mrs betyder attman är gift osv... och att jag och Linnsan inte är det.

Och varför då slösa ett inlägg på det?

Jo, eftersom jag har en storasyster som har en tendens att kommentera det mesta så tänkter jag att det är lika bra att skriva det redan nu!!

Förmodligen så kommer hon kommentera detta också...
Antar att det är hennes kall i livet...

Well, well nu ska jag och frugan gå till sängs!!!


(och imorgon när jag vaknar så är Obama USAs nya presse! Hell yeah!)

Natti natti

//Mrs H

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag vill bara tacka Lindy för att du visade vägen hit från förra bloggen!

2008-11-05 @ 13:15:55
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0