Då var det dax!

Jobba idag, har inte gjort de på 2 dagar! Känns som om jag har varit ledig jättelänge, jag måste ju vara bäst på att koppla bort jobbet då jag är ledig!

Ikväll skall jag och frugan till berså och äta deras underbara sallad, men anledningen till att vi skall dit är att frugan skall på möte med en utav bersås ägare.... Jojo fint skall de va!

Skulle fixa min nya look i dag, gick la så där... Ser ut som jag har en blandning mellan knullruffs och sperma i håret!!!
Är det okej?


Love// MrsL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du... det kanske är så där med håret i bland. Men du varför talar du inte om att du/ni har bytt blogg....man skall tala om saker för sin mamma..

Puss hjärtat.

2008-11-06 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0