15 dagar kvar!

Det är väl underbart när man kommer hem och middan är klar! Det var den nämligen idag, fann min fru sittandes i soffan och maten var bara att värma, det är vad jag kallar vardagslyx.

Nu är det bara 15 dagar kvar tills man är ledig nästa gång och det är samma helg som vi flytar till vårat nya hem, skall bli sjukt gött att slippa bunkern då inget riktigt är som det ska här.
Och när jag skriver att det BARA är 15 dagar kvar så menar jag det, veckorna springer ju bara i väg. Nu är det redan Onsdag och halva veckan har gått, vart tog den vägen?
Som jag och frugan sa, helgen känns längre än vardagsveckan. Och svarat är nog att man är vaken lika länge på helgen som man är måndag-fredag och sover nästan ingenting. Men va gör man inte för att ha roligt och ta vara på den tiden då alla andra är lediga?

Finns så mycket att se fram emot nu! Livet flyter bra!
*festligeheter.
*födelsedagar.
*flytten.
*jul.
*nyår.

LOVE// MrsL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0