Ny vecka...

Jag var ledig igår =)
Fy fasen va skönt det var!
Jag har jobbat 14 dagar på raken innan min lediga dag, och det kan nog vara bra ibland för då njuter man verkligen av att vara ledig. Det är sjukt kul att jobba, men för många dagar i rad så blir man lite tom i skallen av allt tjöt!

Jag kan ju även tillägga att det varit en väldigt trevlig helg faktiskt.
I fredags var et myskväll men min fru och Fia.. och det var ju sötaste lilla Kevin som vann idol! weehoo!
I lördags var det till att jobba och sedan så var jag på glöggfest hos en arbetskamrat, supermysigt!
Och i söndags... då sov jag till klockan 15.00, kändes väldigt konstigt att vakna när solen gick ner men ack så skönt!!

Update om glöggfesten snart!

Over for now.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0