Nu är det dax!

Det var ju ett tag sedan det kom upp lite bilder här så jag får väl lyda frugan och slänga upp några.....


Första nätterna efter inbrottet...
Första nätterna efter inbrottet i den nya lägenheten... SILKEN DRÖM!


Men sedan så började vi måla, och om jag får säga det själv gör jag det bäst i uppknäppte byxor...


Frugan gör sig vackrare och jag är antagligen arg och försöker lätta på stämningen genom att fota...


Jepp jag va nog visst lite arg men de va väl inget ovanligt....



Posa är något som jag och frugan tränar på då och då, huvudsaken är att man försöker...


Nattetid blev det lite mindre måla och lite mer "pussa-flaska"


Men fördet mesta har vi lugnat oss, nu tillbringar jag och frugan mesta tiden i soffan...


Och precis när frugan lärt sig göra fantastiska köttbullar... Jaa då flyttar hon....


Men hon kommer ju alltid vara min FRU!

LOVE
//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0