Mellan dagar....

Det är som man säger, tiden springer iväg!
Julafton det är fina gerjer, dock var jag skadligt trött och tyckte inte att jag hade fångat jul kännslan så bra men dock var det jul och nu är den över!!!!! HUR GICK DET TILL?

MELLANDAGS REA är inte min grej! För mycket galet folk som springer och roffar åt sig allt, även om dom egentligen inte vill ha varan och om dom nu mot för moden vill ha varan så kommer den inte passa ändå....
MEN det är kul att jobba när det är mellandags REA för det händer så mycket och dagarna springer iväg.  (det är också den ända gången det är bra när tiden går fort)

När jag ändå håller på att älta tiden, kom och tänka på när jag och pappsen var på frölundatorg på julaftons morgon. Det har blivit min nya tradition då jag var där förra året med Dennis. Nu var det ju flera månadersedan vi slog ihop "våran  bok" men tiden går j så fort att man inte hinner tänka! För ett år sedan var vi ett par för andra gången och nu har han en ny som han firade jul med. Livet är allt bra konstigt......



25/12 PARTY, lte överskattat men tro det eller ej  efter lite vin och singstar var jag på fötterna och dansade...


LOVE/
Lindy





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0