gissa vaad?

Nu sitter jag hemma i min egen soffa och surtar :) Det ni!

Min dator blev som sagt stulen när vi hade inbrott och vi har därmed varit datorlösa i en månad... Det har inte varit okej faktiskt.
Men jag fyller ju år imorgon och då gav min snälla arbetskamrat Olle mig en dator!! tjooohooo! Nu blev jag hur glad som helst.
Vill även tillägga att det inte vilken dator som helst utan det är en dator vid namn Bob. Han är en trevlig prick den där Bob. Men han är en liten lurigfax på samma gång. Han har nämligen inte en vanlig muspekare utan en liten röd prick som man ska trycka + styra för att ta sig från punkt A till punkt B.
Detta är inte den enklaste faktiskt, den far runt över hela skärmen och det tar en smula längre tid att göra det man ska göra.
Jag är inte rikitgt vän med Bob än... men jag och Bob får helt enkelt jobba på våran relation.




Have a good one!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0