Äntligen!

Javisst nu fick jag lite data-tid över! Har ju knappt suttit vid en dator sedan inbrottet och jag tror inte att ni förstår hur handikappad man blir utan dena fantastiska maskin!

Sitter på mor mins jobb och skall snart springa vidare till mitt egna.

MEN anledningen till att jag lägger mina sista minuter på att blogga är att min kära fru skall ge sig av till sthlm och jag blir kvar här! Jag har aldrigott så långt ifrån henne i hela mitt liv och det känns skummt att veta att man inte bara kan ringa och ta en fika med henne eller vakna upp på morgonen utan att hon ligger bredvid!
JAA jag vet att det låter som att vi är ett lebbpar som delar allt! Men faktum är att hon är min fru och det ända vi inte delar är det som är barn förbjudet....
Är jätteglad för hennes skull att hon fått lägenhet i huvudstaden men jag vill inte att hon flyttar så det är en bitter-ljuv kännsla som jag har för det här......

Som tur är flyttar Anna in hos mig och det kommer bli kanon!

nu kallar jobboet på mig!

Love// Mrs L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0